Re: Ford -silnik 1.0 Ecobost

k***wa, jak czytam niektóre posty na forum to mam czasami wrażenie, że gimnazjum to max co niektórzy ukończyli, a i to dlatego, że w międzyczasie skończyli 18 lat i przestał ich „łapać” obowiązek szkolny…

– Niech mi powie jeden z drugim, czy jego zdaniem postęp oznacza powrót do gaźników, czy może do zaprzęgów?

Bo jak czytam pierdoły o awaryjności nowych silników, które jeden z drugim widział tylko na YT to mi się rzygać chce…

Stare Polskie przysłowie mówi z tyłku byłeś i kupę widziałeś…. tu pasuje jak ulał!

Niby co złego jest w pasku zanurzonym w oleju (a dokładnie nawilżanym oparami oleju)?

Tylko mi proszę nie pierdzielić, że guma, że olej, że się nie lubią… Guma pojęcie szerokie, ale paski rozrządu nie są wykonane z naturalnego kauczuku..! teraz wyobrażam sobie jak baaaaardzo jesteście zdziwieni!

Wilgotny pasek rozrządu oznacza mniejsze opory, mniejsze zużycie paliwa oraz mniejsze hałasy!

Żywotność paska będzie równa żywotności samochodu (czyli jakieś 10-15 lat, tak! tak są teraz produkowane samochody i jeśli chcecie to zmienić, to weźcie du*y w troki i idźcie na politechniki, kończcie je z tytułem inżyniera i zacznijcie coś robić a nie tylko pierdzielić smutne kawałki!)

Ku*a ludzie! Myślcie! Raz że nie boli to jest to jeszcze powód do dumy!



……kiedyś coś tu napiszę…….

Re: Ave Verso – super

Dokładnie tak jak napisał kolega.

Wyzszym vanem, bedzie parkowac znacznie przyjemnij niz kombi.

Po przesiadce z co prawda tylko minivana Previi do Avensis kombi, moge to w 100% potwierdzic.

2.0 TDI to silnik, ktoreo unikalbym jak ognia. Znajomi, ktorych znam osobiscie a nie z opowiadan!!! juz go w Pasku przeabiali i sam bylem wlacozny w poszukiwania silnika. Biorac pod uwage, ze sporo osob szuka to sa prawie nie do kupienia!

Jesli upieracie sie na auto koncernu VW i z dieslem, to szukajcie (dowolnej budy) z przed roku 2000, z silnikiem 1.9 TDi (im slabszy, tym lepszy).

To sa auta, ktore da sie rozsadnie naprawiac i utrzymywac przy zyciu (o ile buda nie rdzewiejej, czyli sa faktycznie bezwypadkowe).

Blacha ocynk, wiec jesli nie bylo przygod ruda tego nigdy nie ruszy (i daletgo nowe auta juz tak nie maja) a czesci jest kupa i nie sa drogie. Kolega do A4 kombi kupil ostatnio komplet prawie nowych foteli na allegro (jego A4 ma juz ponad 400k km przbiegu, ale tego nie widac!) za 350 zł!!!! TAK, za 350!!!

Przy Waszych przbiegach faktycznie taniej i bezpieczniej (jesli nie takie cos z 1.9TDi) bedzie kupic prosta benzyne i ewentualnie dolozyc LPG. Koszt dobrej sekwencji do np. Avensis Verso 2.0 (Corolla za mala dla Was) to (zaleznie od miasta) ok. 2500 – 3000 zl (Stag + Hana + red. Zavoli).

Auto ma rozsadny rozmiar i choc jest mniej „Flashy” niz S-Max t ma to swoje plusy.

Czesci na allegro do tego pewnie mniej niz do Forda ale tez mala szansa, ze Wam to na czesci jak S-Maxa ukradna.

W Ave II Kombi z tylu sporo miejsca na nogi (sam jestem zaskoczony). Mam ok. 188 cm wzrostu i w wiekszosci aut, na siedzeniu za mna dorosli sie mecza, w Avensis nie. Ale za to siedzisko kanapy mogloby byc (dla mnie) dluzsze, Zona nie nazeka.

My (majac wczesniej Previe) tez Ave Verso rozwazalismy, ale mnie nie podobal sie srodek. W kazdym razie po chwilowej fascynacji SUbaru Outback (fascynacja pozostala, ale z LPG jest klopot) uznalismy, ze skupiamy sie na Avensis Verso lub kombi.

Od tego musicie zaczac. Konkretnie zdecydowac jakiego auta szukacie bo inaczej nie ruszycie z miejsca.

I na 100% juz dzis sprawdzcie gdzie i jak bedziecie potwierdzac stan tech, auta – wszystkiego (jak ja) nie sprawdzicie bo sie nie da, ale unikniecia kupienia pewnej ruiny.



Pozdrawiam,

G.

Re: Civic na piątkę, Compass na dwójkę

@ Gość: Octavian 1,9 tdi

>> Hondy to padaczki nie nadające się do jazdy.

Pro – NIemiecka Gazeta tego nie potwierdza :

www.auto-swiat.pl/1-volkswagen-passat-b6-gdzie-ta-niemiecka-jakosc

www.auto-swiat.pl/1-accord-tourer-100-tys-km-za-kierownica-rodzinnej-hondy

Dodam, że o zacinającym się hamulcu elektrycznym w passacie czy innych „duperelach” nikt nie wspomina bo co to za problemy rzędu kilkuset PLN jak w pasku niedomaga cały układ napędowy za kilka – naście tys. PLN.