Re: Fiat Panda (2003-2011) – opinie Moto.pl

Zrobiłem sporo km służbową Pandą i jestem jej wielkim fanem. Silnik 1,2 jest znakomity do tego samochodu. 1,1 jest dobry dla emeryta albo innego kierowcy, który i tak nie wciska gazu. Po prostu nie da się tego auta z tym silnikiem rozpędzić. Z włączoną klimatyzacją długo trwa rozpędzenie się do 70 km/h. Można przy tym spalić i 9 litrów na 100 km.
Polecam nie kupować golasa, warto mieć centralny zamek i elektryczne szyby. Bardzo dobre jest radio Blaupunkt.
Świetny samochód do miasta, znakomicie się parkuje, do tego stopnia, że w miejscach, gdzie nie mogłem postawić Fiata Punto, Panda wjeżdżała bez problemów.
W trasę za to męczarnia. Słabo wyciszone auto, krótkie fotele, twarde zawieszenie. Wiele razy przy ostrym skręcaniu w prawo uderzyłem głową w boczną szybę.
Ale do miasta doskonały samochód.

No niepoważnyś…

who_cares napisał:

> Ile waży Kadet z 1978 a ile Honda ?

…przecież wiadomo, że te 790 kg Kadett-a, to prawie 1.200 kg Civica.

Oba są pięcioosobowe, więc temat zamknięty.

Pięcioosobowe są też i Fiat Panda i Mercedes S-Klasse, to dopiero pole do porównań 😉



Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie będąc trafionym (W.Churchill)

Re: Czy da się kupić auto klasy B za 20 000?

wymagania z kosmosu (2007 r. ) i za darmo (20 tys.zł)? Panda, Dacia Logan 😉



Tak. To prawda że moje poglądy są oryginalne…ludzie mi tego zazdroszczą bo też by tak chcieli, ale nie potrafią, więc działa u nich zasada negacji. Nie potrafią czegoś zrozumieć więc to odrzucają …To jednak daje mi siłę i utwierdza w przekonaniu że mój sposób myślenia ma w sobie coś czego inni nie mają…coś więcej niż tylko „hau hau” 🙂

Re: Panda 2

Wysoka cena Pandy 3 to znakomita wiadomość dla tyskiej fabryki i losu Pandy II.

Mnie osobiście P3 nie kojarzy się za dobrze – wyprodukowana przez rozleniwionego włoskiego robotnika w najmniej ciekawym włoskim regionie. Technologicznie żadna rewelacja na tle poprzednika.