Citroen C4 Picasso – test | Za kierownicą

Od roku jestem posiadaczem C4 Picasso 2.0 HDI -18tys. km.Ogólnie fajne auto,jednak problemy z tylnym zawieszeniem to prawda-jakbym woził” słoiki od teściowej”- klucze do kola zapas.półki itp.wszystko jest wygłuszone odpowiednimi materiałami-lekcja przez Citroena niby odrobiona,a jednak „drynda”,”dzwoni”,tylko w którym „Kościele”- autoryzowanym serwisie to zdiagnozują?! Wiem ,jak minie gwarancja!!! :)))

Re: Nissan GT-R szybszy od nowego Lambo

samochody z napedem na 4 kola wcale nie prowadza sie lepiej od tylnonapedowek a w przypadku duzej mocy i naglego poslizgu trudniej jest je z niego wyprowadzic gtr jest spoko brzydki ale piekielnie szybki autem moich marzen jest mc laren f 1 lub ferrari f 40 f1 bez turbiny i elektroniki z silnikiem od bmw 850 osiagal 370km/h to jest mistrzostwo tak samo jak uklad jezdny gtr-a ale ja jastem chyba juz sary i kocham f 40 jak mialem kilkanascie lat mialem plakat f 40 nad lozkiem i tak zosralo istnieje cos czego nie da sie zdefiniowac to cos ma wlasnie f 40

Re: a6 opinia użytkownika

jeepwdyzlu napisał:

> bagażnik ma złą geometrię i jest mało wygodny

To jaka geometrie ma miec bagaznik – kola?

Co ty chcesz od takiego bagaznika ?

www.autogaleria.pl/fotografie/index_test.php?id=35174&test=489

Mialem okazje dluzej jedzic modelem przed liftem i generalnie odczucia zupelnie odwrotne

Tu jest test z ktorego wnioskami zupelnie sie zgadzam

www.autogaleria.pl/auto_test/audi-a6-allroad-3.0-tdi,489.html

Re: Trzeba wywazyc kola n/t

w moim mss kierownica nie drga prowadzi się dobrze ale ściąga go w lewo ustawiłem geometrię koła wyważyłem zamieniłem tył na przód i dalej drga w przedziale 80kmh do 100i ściąga go nadal jak zdejmę nogę z gazu to przestaje drgać po wyżej 100 spoko

A jeszcze jest taki GS460:

otomoto.pl/lexus-gs460-4-6benzynowy-4-6-benzyna-350km-C22472003.html

tez 9 rok, troche ponad 40 kola przebiegu

sam sie nie moge zdecydowac – niby to samo co moj ale 50KM wiecej, na silniku UR juz czyli ma te zmienne fazy rozrzadu na dolocie i wylocie

pare rzeczy w srodku zmienionych ale sprzet jest 2 lata ponad mlodszy

jedynie co mi sie nie podoba to jasne wnetrze ale to nie salon wiec jak sie nie ma co sie lbi to sie lubi co sie ma

sam juz ni wiem co by tu brac – jakby typ puscil za moze troche ponizej 120 to moze taki

bym sie pohustal nim ze 2 lata – to juz ostatni by byl moj GS bo nowy model karakan nie ma V8 🙁

kurna musze pojechac obejrzec oba – ISF to by byl lepszy ale z tylu glowy mi dzwoni ze jest bardziej zajezdzony bo pol-sportowy wozek sie nie kupuje do lekkiego krujzingu a GS albo LS tak

sam juz ku… nie wiem – jakbym zyl 30 lat temu to bym nie mial problemu bo i tak by byl tylko poldolot do wyboru czerwony albo czerwony

Doswietlanie zakretow w trupach a zarowki hehe

ostatnio zauwazylem ze rozne karakany maja taki patent na pseudo doswietlanie zakretow (nie maja swiatel skretnych hehe) ze jak skrecaja (chyba juz jak lekko kola skreca np w prawo i wlacza kierunkowskaz) to im sie z danej strony zapala swatlo przeciwmgielne.

Jak to sie ma do zywotnosci zarowek halogenowych?

Przecie jak sie ciagle halogen wlacza/wylacza to on zaraz padnie, no moze nie zaraz ale kilka razy szybciej niz jakby go wlaczac normalnie do jazdy.

Tam jest jakis patent zabezpieczajacy czy cus?

Juz to widze od jakiegos czasu i sie zastanawiam jak to je zrobione.

wydech uszkodzony twoim aucie

Dziś podczas jazdy w mieście zauważyłam przy otwartym oknie że jakoś strasznie hałasuje mój samochód,na początku mnie to bardzo denerwowało lecz po jakimś czasie nawet się przyzwyczajam a nawet powiem ze spodobało mi się to,no i kilka kolegów z pracy powiedziało mi ze to tak modnie jest i że mam niby taki ścigacz coś ala sportowy wydech,nie wiem tylko czy mówili tak ,bo tak jest rzeczywiście modnie czy żartowali.

Sytuacja wygląda następująco,jak wlazłam pod samochód to tam niby wszystko się trzyma,bo ogólnie to kiedyś mi poszło mocowanie i całkiem rura wydechowa wyszła od tego czegoś ,wygląda to jak hmm.. taka puszka metalowa z dziurami to w tedy masakra ,nie dość ze auto nie miało mocy ,to tak hałasowało że ledwo co wróciłam do domu ale usterkę udało się usunąć.

Wracając do sedna sprawy to wszystko jest niby ok i w sumie leząc pod samochodem nie mogłam doszukać się usterki ,kiedy to na odpalonym weszłam jeszcze raz pod auto i wyczulam ręką ze jak idzie rura to ona jest zespawana do takiego zbiornika(chyba tłumik) to ten spaw trochę poszedł i część spalin ucieka przy tym spawie a część normalnie dalej trafia przez wydech.Boje się przede wszystkim o to ze ta rura całkiem wypadnie i się gdzieś wplącze w kola albo gdzieś zgubie albo się wszystko się całkiem rozpadnie,nie wiem co robić zbytnio,zastawiam się tez czy przez to ze część spalin ucieka bokiem samochód będzie więcej spalał benzyny?

Czy powinnam z tym się udać na warsztat? Czy mogę tak dalej się poruszać?

No i jeśli będzie trzeba jechać na warsztat to nie wiem czy da się to zespawać ponieważ tam jest taka rdza ze wszystko się sypie,dotknęłam lekko paznokciem tego miejsca to kawałkiem się odsypało.

Co mam zrobić z ta usterką?