Re: skrzynie CVT – czy naprawdę takie złe?

jeepwdyzlu napisał:

> Główną wadą jest wchodzenie silnika na obroty

> bez efektu w postaci momentu na kołach.

Masz na mysli wrazenie braku efektu.

Efekt momentu na kolach bowiem jak najbardziej jest. Tyle, ze kierujacemu brakuje akustycznej ilustracji w postaci rosnacej proporcjonalnie do predkosci samochodu czestotliwosci odglosow silnika, ktory podczas silnego przyspieszania pracuje na stalych, wysokich obrotach.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

You’ve got the urge to write a fugue

Re: Patrz instrukcja obsługi i nie kombinuj

mariner4 napisał:

> Konstruktor jest mądrzejszy od Ciebie.

Masz jakies podstawy do zalzenia, jakoby konstruktor decydowal o tresci instrukcji?

BTW Ze konstruktor (albo przeglosujacy go controller) czasem daje tylka, swiadcza przyklady samochodow z fabrycznie przewidzianymi za malymi akumulatorami. Honda Accord (7 gen.), wczesne wydania BMW 7 (E65 bodajze), poczatkowe VW Phaeton i wiele innych.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

Re: Opowiesci z mchu i paproci

aprova napisał(a):

> crannmer trochę się zagubiłeś

Czyzby? Prosze o wskazanie konkretnego miejsca, gdzie sie zagubilem.

> Może i masz wiedzę teoretyczną bardzo dużą, a może zbyt dużą i sam się w niej p

> ogubiłeś.

j.w.

> Nie pisz głupot, że akumulator po jednym rozruchu doładujesz w kilkadziesiąt se

> kund, bo to nie prawda.

Czyzby? Prosze o wyliczenie i wykazanie, ze nie mam racji. Argumentacje „a bo tak” mozesz sobie wiesz co i gdzie.

> Z Twoich postów wnioskuję, że najlepiej olać zalecenia producentów samochodów i

> kupić najmniejszy i najtańszy akumulator pasujący do każdego samochodu TO TEŻ

> BZDURA

Z tego zdania wnioskuje, ze:

– albo nie czytasz postow, na ktore odpowiadasz

– albo czytasz je, ale z racji funkcjonalnego alfabetyzmu ich nie rozumiesz.

– albo czytasz je i rozumiesz, ale z premedytacja zarzucasz rozmowcy wymyslone tezy, ktorych nie popelnil. Aby te niepostawione tezy obalac.

Sam nie wiem, ktora z tych mozliwosci jest gorsza. Aczkolwiek jaka z nich nie bylaby prawdziwa, wszystkie zle swiadcza o Tobie.

Gadanie o najmniejszym i najtanszym akumulatorze to Twoje i tylko Twoje slowa.

> Przykro mi ale nie zgadzam się z Twoją opinią. Nie przekonałeś mnie.

Zamarlem, razony tym argumentem nie do obalenia.

Mozesz wierzyc, w co chcesz. To jest wolny kraj i wolne forum. Ale jesli bedziesz rozglaszac gusla i techniczne brednie na technicznym forum, to Twoje brednie zostana nazwane po imieniu.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

Prosze o wyjasnienie

duze_a_male_d_duze_m napisał:

> jako hasła opisującego sposób budow

> ania silników podporządkowany spełnieniu przede wszystkim kryteriów emisji-spal

> ania w warunkach jakiejś procedury- poprzez komplikację układu, odchudzaniu ele

> mentów itd to chyba tak.

Kooperant uzywal zuzytych narzedzi do tloczenia ogniwek lancucha rozrzadu. Przez co na ogniwkach pozostawala krawedz, ktora prowadzila do szybkiego zuzycia lancucha podczas eksploatacji. Wyrobiony lancuch byl przyczyna uszkodzen ukladu rozrzadu.

Prosze o wyjasnenie, gdzie tam widzisz zwiazek z downsizingiem.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

You’ve got the urge to write a fugue

Komisarz klamie albo bredzi

grzek napisał:

> „Komisarz ds. handlu UE Karel de Gucht nie zamierza jednak ustępować. I wskazuj

> e, że problemem nie jest swoboda globalnego handlu, tylko nadmierne koszty prac

> y. Świadczenia socjalne stanowią 38 proc. uposażeń wypłacanych pracownikom we F

> rancji, ale tylko 17 proc. w Niemczech.”

Szanowny komisarz albo klamie, albo nie ma pojecia. Do 21 % (a nie 17 %, jak podal komisarz) od sumy brutto widocznych na rozliczeniu niemieckiego pracownika pracowdawca doklada dalsze 22 %.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

Re: Chodzilo o dokladny czas "niezapowiedzenia"

Wiadomo bylo, ze Angie ma byc u sportowcow na kolacje. Jako ze terminaz nie pozwala jej na jalowe czasy czekania w szatni czy hotelu, az zakonczy sie trening, a gwiazdy wyjda spod prysznica, to mozna bylo dedukcyjnie ograniczyc czas przejazdu do punktu plus/minus 2 h. Jak dla ewentualnego zamachowca, to bardziej, niz wystarczajaco dokladnie



MfG

C.

So you want to write a fugue?

Re: dlaczego nie wybuchly?

Samochod wybucha tylko, jak zostanie w nim umieszczony ladunek wybuchowy. Samochodowy zbiornik paliwa (niezaleznie od stanu wypelnienia i rodzaju paliwa) ladunkiem wybuchowym nie jest.

Samochodowe zbiorniki LPG, CNG czy wodoru rowniez nie wybuchaja podczas pozaru samochodu. Co najwyzej nastepuje kontrolowane wyproznienie zbiornika poprzez zawor bezpieczenstwa. W tym czasie natezenie ognia nieznacznie rosnie.



MfG

C.

So you want to write a fugue?

You’ve got the urge to write a fugue