auto dla studenta około 22 tyś złotych

Powiem tak coś tam uzbierałem coś tam rodzice dołożyli mam 22 tyś na samochód + 2 tyś na ubezpieczenie+ jakiś tysiąc na tzw WRAZIE W ;] aktualnie posiadam Forda Escort 1.3 benzyna 1998 (jakby ktoś zainteresowany SPRZEDAM) 😉 interesuej mniej coś małego, mało pali tania eksploatacja, naprawa itd coś typu Opel corsa D Ford Fiesta mk VII najbardziej alfa romeo mito ale tu brak jeszcze wystarczających środków ;P ale moje pytania do was co mi policicie jak to jest z tymi Dieslami mało palą ale sie psują ? benzyna pali więcej ale sie wogóle nie psuje, no i to LPG które bardzo mało pali czy jak z tą eksploatacją doradźcie mi benzyna diesel czy gaz ?powiedzcie mi jak to jest tak z waszego punktu widzenia prosze 😉

Re: Ford mondeo

Cena jest stosunkowo atrakcyjna ale biorac pod uwagę że samochód sprzedaje handlarz mozna sie spodziewać że to trup



Mężczyzna odkrył kobietę, wynalazł seks. Kobieta odkryła seks, wynalazła ból głowy.

Mężczyzna odkrył handel, wynalazł pieniądze. Kobieta odkryła pieniądze, to zrujnowało mężczyznę

Re: Seat Exeo 2,0 tdi czy Ford Mondeo tdci ?

To zupelnie nowy silnik.

Problemy z niektorymi wersjami silnika 2.0TDI dotyczyl okresu 2004-2007 gdzie uzywano jeszcze pompowtryskiwczy

Wersja 2.0TDI CR nie ma istotnych wad. Trzeba pilnowac DPF ale to jak w kazdym dzisiejszym dieslu .



Mężczyzna odkrył kobietę, wynalazł seks. Kobieta odkryła seks, wynalazła ból głowy.

Mężczyzna odkrył handel, wynalazł pieniądze. Kobieta odkryła pieniądze, to zrujnowało mężczyznę

Re: Ford -silnik 1.0 Ecobost

k***wa, jak czytam niektóre posty na forum to mam czasami wrażenie, że gimnazjum to max co niektórzy ukończyli, a i to dlatego, że w międzyczasie skończyli 18 lat i przestał ich „łapać” obowiązek szkolny…

– Niech mi powie jeden z drugim, czy jego zdaniem postęp oznacza powrót do gaźników, czy może do zaprzęgów?

Bo jak czytam pierdoły o awaryjności nowych silników, które jeden z drugim widział tylko na YT to mi się rzygać chce…

Stare Polskie przysłowie mówi z tyłku byłeś i kupę widziałeś…. tu pasuje jak ulał!

Niby co złego jest w pasku zanurzonym w oleju (a dokładnie nawilżanym oparami oleju)?

Tylko mi proszę nie pierdzielić, że guma, że olej, że się nie lubią… Guma pojęcie szerokie, ale paski rozrządu nie są wykonane z naturalnego kauczuku..! teraz wyobrażam sobie jak baaaaardzo jesteście zdziwieni!

Wilgotny pasek rozrządu oznacza mniejsze opory, mniejsze zużycie paliwa oraz mniejsze hałasy!

Żywotność paska będzie równa żywotności samochodu (czyli jakieś 10-15 lat, tak! tak są teraz produkowane samochody i jeśli chcecie to zmienić, to weźcie du*y w troki i idźcie na politechniki, kończcie je z tytułem inżyniera i zacznijcie coś robić a nie tylko pierdzielić smutne kawałki!)

Ku*a ludzie! Myślcie! Raz że nie boli to jest to jeszcze powód do dumy!



……kiedyś coś tu napiszę…….

Jednego nie bierzesz pod uwagę.

Obecnie nawet małe miejskie auta są na „dużych kółkach”.

Koła 15” które mam w swoim starym BMW (Opel zresztą też na 15”) teraz są normą w Fieście czy (aż mnie obrzydzenie bierze) Polo.

Żeby było śmieszniej Ford Mondeo, tak jedynka jak i „uśmiechnięta” dwójka też na „piętnastkach” jeździł… więc nie wiem z jakiego szrotu musiały być te opony do Matiza, bo opony w rozmiarze referencyjnym (195/55R15) do Mondeo II kosztują poniżej 300 złotych sztuka… a to znaczy, że do Matiza opony tej samej marki musiały kosztować poniżej 100 złotych (co jest wierutną bzdurą:).

Tak więc albo się coś Tobie, kochaniutka, popierniczyło, albo mi (zwłaszcza, że dopuszczalnym zamiennikiem w Mondeo II była 185/65R14… a tą można dostać za sporo poniżej 200 złotych (tak więc opona do Matiza musiałaby kosztować sporo poniżej 70 złotych).

Wiesz co?

BREDZISZ jak potłuczony ZOMO-wiec 🙂



Jednym z najmilszych doświadczeń w życiu jest być celem, nie będąc trafionym (W.Churchill)

Re: Piękne prototypy, brzydkie samochody

„Jeśli Ford chce zmienić strukturę sprzedaży, powinien przemyśleć stylistykę kolejnej generacji.”

Przemyśleć strukturę sprzedaży? Gdyby nie połączenie dość ostrych i dynamicznych linii nadwozia z klasyczną elegancją, to Ford nie sprzedałby tylu Mondeo. Wystarczy spojrzeć na ulice, ile jeździ.

Francuzi robili awangardowe prototypy seryjne produkcje (Avantime – bylo nie bylo, dobre auto), ale się nie sprzedawały, bo były zbyt futurystyczne i nie trafiają do gust większości. Niestety, we współczesnym przemyśle motoryzacyjnym samochód MUSI trafiać w gusta większości, bo koncern jakoś musi zarabiać. Mega awangarda nie idzie w parze z księgowymi i ekonomistami.

Re: Silniki HDi z PSA

Moja opinia może być odrobinę skażona – jestem fanem peugeota i mam silnik 1.6 HTP 155 KM w swoim 508. Połączyłem go z automatyczną skrzynią biegów i…. nie mam zastrzeżeń. Auto jest niezawodne, dynamiczne, ekonomiczne.

Pewnie przy manualnej skrzyni biegów wyszłoby że auto może mieć słabszy dół (zgaduję), ale mój automat nie pozwala mi na takie wnioski.

Chwalę sobie i polecam.

Na początku bałem się peugeotowskiej benzyny. Czytałem mnóstwo bzdur o awaryjności. Do tej pory byłem użytkownikiem peugoetowskich diesli i absolutnie nic złego na ich temat nie miałbym śmiałości powiedzieć (a używałem niemal zupełnie niezgodnie z zaleceniamini producenta).

(Ford Kuga jeździ na peugeotowskim 2.0 HDi)



test sygnaturki

Re: Silniki HDi z PSA

Ten wuzek jest „bliźniakiem” Citroëna C4 Picasso (również Grand w wersji na 7 osób), który ma lepszą gamę silników i był na rynku 2 lata wcześniej.

Jeśli masz wahania to pomyśl o modelu Peugeot 4007 lub Citroën C-Crosser, które są montowane w Japonii przez Mitsubishi (znacznie lepsze dyzle!). Oba modele oparto na Mitsubishi Outlander.

Jak na mój gust obecnie największą wartość w tej lub nieco mniejszej lidze prezentuje Hyundai i35/Kia Sportage (w zasadzie identyczne) lub Ford Kuga.

—-

Dziś w promocji: polska zdrowa sól drogowa!